آهنگ دانیال شهرتی به نام من از کجا بدونم | Danial Shohrati - Man az Koja Bedoona

Musicale | پایگاه موسیقی موزیکال


رسانه سرگرمی و خبری موسیقی ایرانیان

مطالب سايت

آهنگ دانیال شهرتی به نام من از کجا بدونم | Danial Shohrati - Man az Koja Bedoona

توسط: HD| در: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:آهنگ دانیال شهرتی به نام من از کجا بدونم | Danial Shohrati - Man az Koja Bedoona, | موضوع:<-PostCategory->

دانلود آهنگ دانیال شهرتی به نام من از کجا بدونم با 4 کیفیت | جدید + تکست


Mp3 320

DOWNLOAD


Mp3 128

DOWNLOAD


OGG 56

DOWNLOAD

 


 

 من از کجا بدونم

من از کجا بدونم کی اومده توو رویات
چیزی توی نگات نیست ، سکوت ِ روی لبهات
مثل غریبه هایی ، اینجور نمیخوام تو رو
حالا که رفته دلت حرفی نمونده برو
از ما من و تو ساختم اخر قصه مونه
میخوام دیگه نمونی خاطره تم نمونه
خودت اینو میدونی حرف من ادعا نیست
برمیگردی پشیمون اما پلی به جا نیست
من از کجا بدونم کی اومده تو رویات
چیزی توی نگات نیست سکوت روی لبهات
از ما منو تو ساختن اخر قصه مونه
میخوام دیگه نمونی خاطره تم نمونه
خودت اینو میدونی حرف من ادعا نیست
برمیگردی پشیمون اما پلی به جا نیست
من از کجا بدونم کی اومده توو رویات
چیزی توی نگات نیست ، سکوت ِ روی لبهات
مثل غریبه هایی ، اینجور نمیخوام تو رو
حالا که رفته دلت حرفی نمونده برو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامي حقوق مادي و معنوي براي نويسنده وبلاگ محفوظ است . کپي کردن مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
قدرت گرفته از بلاگفا- طراحي قالب توسط تم استديو | مكث تمپ
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي
|""به موزیکال امتیاز دهید""|